Na dan kada se u svetu obeležava značaj ljubaznosti, dobrih dela i toplih reči, nije na odmet podsetiti se činjenice da je izražavanje zahvalnosti, poštovanje drugih i obostrano poverenje poželjno negovati svakog dana.
To se posebno odnosi na izgradnju kvalitetnog odnosa doktor – pacijent koji bi trebalo da se zasniva na iskrenoj komunikaciji, aktivnom slušanju potreba i očekivanja pacijenta, pružanju adekvatne pomoći i profesionalne podrške. Baš zato što doživljavanje traume u ranom detinjstvu kada je reč o nezi i lečenju zuba nije retkost, pacijentima treba posvetiti dodatnu pažnju i uz reči podrške ohrabriti ih da prevaziđu svoje strahove. Često su isti praćeni zvukom aparata i mirisom materijala koji se koriste u svakodnevnoj stomatološkoj praksi, tako da je potrebno imati puno strpljenja, izdvojiti dovoljno vremena za prijateljski razgovor i postepeno uvoditi pacijenta u tok određene procedure. Naš tim gaji čvrsto uverenje da se ljubaznim pristupom i osećajem dobrodošlice grade temelji odnosa na relaciji doktor – pacijent. Na taj način pacijent veruje u doslednost i dobronamernost svog terapeuta, njegove stavove i metode lečenja.
Ljubaznost nije samo “Izvolite”, “Hvala” i “Molim.” Ona je mnogo više od kurtoaznih fraza – prilika da razmislimo o svojim postupcima, ponašanju i odnosu prema drugima. Obradujte nekog lepim gestom, udelite kompliment, učinite dobro delo i budite ljubazniji nego inače. A mi ćemo se kao i uvek truditi da iz naše ordinacije izađete kao zadovoljan pacijent i pre svega prijatelj sa osećajem sigurnosti da ste doneli pravu odluku u korist sopstvenog zdravlja i lepote.
dr Aleksandar Jović
Cenovnik tretmana Pogledajte cene naših tretmana Pozovite nas Zakažite svoj tretman